1dwilmas

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

MoreThenASummerLove del2

Av Wilma - 28 februari 2013 21:06

*Nialls synvinkel*-Hallå?-Niall är det du?hörde jag en ljus röst kvida.- Ja men vem är du?-Det är jag Amy kved hon? -Det är nån här viskade hon, jag är rädd.- Amy ta det lugnt jag kommer sa jag. -Hon har kniv skynda dej!!Jag hörde ett skrik och sedan en mystisk röst i luren. - Kommer du hit dödar jag hela familjen sa hon.- Är det redan folk döda skrek jag. - nej men om du kommer hit blir det flera stycken röt hon.Nu var jag oxå rädd så jag la på och ringde polisen efter som jag stod utanför huset kunde jag snabbt ge dem adressen. Efter 3min hade de fortfarande inte kommit, jag hörde flera skrik från huset. Nu kunde jag inte hålla mej längre jag tog ett språng över staketet och sprang in i huset. Jag hitta ganska snabbt dem och smög mej sakta men säkert fram bakom den mystiska kvinnan, men hon måste ha hört mej för hon vände sej snabbt om. Det kom som en stor chock för oss båda kvinnan som slog där var ingen mindre än min MAMMA.- Mamma?- Niall, det är inte som du tror mumlade hon.- Släpp kniven sa jag sakta. Hon lyssnade inte.- Släpp kniven röt jag nu. Jag såg hur skräcken sakta kom i hennes ögon. Men hon släppte inte kniven, istället vred hon sej snabbt om och körde kniven i magen på Amy. Jag flämtade till och såg hur Amy föll ihop på golvet. Nu hörde jag poliserna i huset och ropade på dem.Sa att det var jag som ringt och att mamma var den skyldiga. Då såg de Amy med kniven i magen. De ringde förstärkning och ambulans, sedan tog några hand om mamma och nån förhörde mej medan ambulansen tog hand om Amy!När ambulansen skulle kör i väg kom en polis ut från huset och sa:- Vi har hittat 2 lik.Jag flämtade till och började kippa efter luft. Det här var mycket för mej, till slut svimmade jag. Jag vaknade ganska fort till liv igen. När allt arbete var färdigt på platsen skjutsade en polis hem mej och följde mej upp till lägenheten.- Du kan träffa Amy i morgon på sjukhuset.- Okej, och mamma?-Henne tar vi in till oss och hon få ett ganska långt förgängelse straff.Jag beklagar sorgen mumlade hon.- Kan du hälsa henne att jag flyttar här ifrån säljer lägenheten och om hon vill träffa mej får hon söka upp mej, men hon ska inte hoppas på för mycket.Sedan tackade jag henne och smällde i gen dörren.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 18 mars 2013 15:56

Förlåt alla underbara människor som läser denna Novellen för SKITÅLIG uppdatering. Ska försöka bli bättre på det. Så om ni undrar så kommer det komma en ny del snart, vet inte riktigt när inom loppet av 1-2 dr skulle jag tro! FÖRLÅT så 7-kt mycket:* ...

Av Wilma - 5 mars 2013 14:58

*Nialls synvinkel* *Nästa morgon* Jag slog sakta upp ögonen och insåg att jag inte låg i min säng, jag låg på köksgolvet. Jag reste mej snabbt upp och drog på mej en luv tröja och ett par mjukisbyxor. Efter det gick jag ut till bussplatsen utanfö...

Av Wilma - 17 februari 2013 14:25

*Midsommar* *Amys synvinkel* Jag såg honom komma. Megan och jag sat och gjorde midsommarkransar. Megan måste oxå ha set honom, för han reste sej snabbt upp och gick fram till Oliver(hennes pojkvän) och började fråga om honom. När vi ståt där och ...

Av Wilma - 15 februari 2013 15:59

Hej, jag heter Wilma. En tjej på snart 13år. På denhär bloggen ska jag skriva en Novell typ. Detta är min första blogg, kanske sista oxå. Jag är ett STORT 1D fan så ni kan nog lista ut vad den ska handla om.//Puss Wilma ...

Presentation


MoreThenASummerLove!
Är en Novell skriven av mej, Wilma. Jag tycker om att spela fotboll och vara med mina kompisar. Jag bor i en hålla även kallad Åtvidaberg!!
Tack å hej- leverpastej!! p.s ni får hjärna slänga in en kommentar:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards