1dwilmas

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

MoreThenASummerLove! Del 3

Av Wilma - 5 mars 2013 14:58

*Nialls synvinkel*

*Nästa morgon*

Jag slog sakta upp ögonen och insåg att jag inte låg i min säng, jag låg på köksgolvet. Jag reste mej snabbt upp och drog på mej en luv tröja och ett par mjukisbyxor. Efter det gick jag ut till bussplatsen utanför huset och tog bussen till sjukhuset. 

*Amys synvinkel*

När jag slog upp ögonen visste jag inte var jag var fören jag kom på vad som hade hänt kvällen innan. Jag vände mej sakta om i sängen och slöt sakta ögonen igen. Så fort jag slutit ögonen helt hörde jag hur dörren öppnades och hur nån kom inrusande. Jag slog upp ögonen igen och mötes av en orolig blik. Det var Niall. Han reste sej snabbt upp och tog min hand. Jag såg hur en tår rullade ner för hans kind. 
- Niall varför gråter du?!

- Jag trodde du skulle dö grät han. Jag ville inte bli ensam med min mördare till mamma sa han medans han grät ännu mer. 

-Niall jag skulle aldrig lämna dej här jag gillar dej för mycket för att ha mod att göra det log jag.  Han släppte min hand och la sina händer runt mitt huvud och lutade sej sakta fram och kysste mej rakt på munnen, jag besvarade kyssen och jag verkligen njöt av stunden tills nån harklade sej bakom oss.Det var en läkare:

- Amy vi har både bra och dåliga nyheter sa han.

- Ta de dåliga först sa jag.

- Vi kunde tyvärr inte rädda dina föräldrar, jag beklagar sa han. Jag bröt utt i gråt och jag kände hur Niall tog mina händer och kysste mej på pannan. 

- Och den bra frågade han efter som jag grät för mycket. 

- Den bra är att du får komma hem ikväll OM du har nån som kan ta hand om dej och se till att du tar dina mediciner sa han. Jag blev genast lite gladare. Jag vände mej mot Niall:

- KAn jag få bo hoss dej ett tag frågade jag lite försiktigt?

- Självklart får du det sa jag och log stort mot henne . 

*Nialls synvinkel*

Jag hjälpte henne att packa ihop dem yterst få sakerna som hon hade i en påsse. Sedan tog jag henne i handen och gick sakta utt från sjukhuset där en taxi stog utanför och väntade på oss. Jag bad honom att ta det lite extra lungt eftersom att Amy var lite skakis och var rädd. När vi kom inanför dörren möteshon av en stor schok:

-Vad är alla dem här grejorna till frågade hon stelt.

- Min mamma är sjuk och inte bara i huvet sa jag. Hon är beronde av att samla på saker fortsatte jag. Hon log mot mej igen hennes leende gorde mej så otroligt svag. Sedan såg hon de stora banan lådorna lite längre bort och frågade undrande vad jag skulle ha dem till.

- Jag ska flytta jag klarar inte av att bo här efter allt mamma gjort mot mej svarade jag. Jag såg att hon ruvade på nåt som inte riktigt ville komma fram till sist kom det:

-Får jag flytta med dej?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 18 mars 2013 15:56

Förlåt alla underbara människor som läser denna Novellen för SKITÅLIG uppdatering. Ska försöka bli bättre på det. Så om ni undrar så kommer det komma en ny del snart, vet inte riktigt när inom loppet av 1-2 dr skulle jag tro! FÖRLÅT så 7-kt mycket:* ...

Av Wilma - 28 februari 2013 21:06

*Nialls synvinkel*-Hallå?-Niall är det du?hörde jag en ljus röst kvida.- Ja men vem är du?-Det är jag Amy kved hon? -Det är nån här viskade hon, jag är rädd.- Amy ta det lugnt jag kommer sa jag. -Hon har kniv skynda dej!!Jag hörde ett skrik och sedan...

Av Wilma - 17 februari 2013 14:25

*Midsommar* *Amys synvinkel* Jag såg honom komma. Megan och jag sat och gjorde midsommarkransar. Megan måste oxå ha set honom, för han reste sej snabbt upp och gick fram till Oliver(hennes pojkvän) och började fråga om honom. När vi ståt där och ...

Av Wilma - 15 februari 2013 15:59

Hej, jag heter Wilma. En tjej på snart 13år. På denhär bloggen ska jag skriva en Novell typ. Detta är min första blogg, kanske sista oxå. Jag är ett STORT 1D fan så ni kan nog lista ut vad den ska handla om.//Puss Wilma ...

Presentation


MoreThenASummerLove!
Är en Novell skriven av mej, Wilma. Jag tycker om att spela fotboll och vara med mina kompisar. Jag bor i en hålla även kallad Åtvidaberg!!
Tack å hej- leverpastej!! p.s ni får hjärna slänga in en kommentar:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards